Для небайдужих і старанних в нашій мережі перспективи зростання необмежені!
Автор і співавтор понад 20 наукових та науково - методичних публікацій. Зокрема:
The study of the antihypoxic action of 1-phenethyl-5,7-dihydro-1H-pyrrolo- [2,3-d] py-rimidin-2,4,6-trione (dezapur) on different models of hypoxia / OV Sevryukov, VA Volkovoy, SV Kolisnyk, KM Sytnik. Вісник фармації. 2015.No 3 (83). С. 76-78.
Вивчення первинної оцінки антиоксидантної активності похідних 5,7-дигідро-1Н-піроло [2,3-d] піримідин на моделі гострого тетрахлорметанового гепатиту / В. А. Волкової, А. В. Севрюков, Г. П. Фоміна, Л. В . Карабут, Л. В. Лук'янова. Journal of Education, Health and Sport. Radom, Poland. 2015 Vol. 5, No 7. P. 429-438.
Практичні аспекти забезпечення якості фармацевтичної допомоги населенню на рівні аптечної організації / А. Котвiцька, А. В. Севрюков,
I. В. Кубарева // Управління якістю в фармації: матеріали ХІ науково-практичної. конф. з міжнар. участю., г. Харьков, 19 травень. 2017 - Х., 2017. - С. 96.
Досвід науково-педагогічної роботи в закладах вищої освіти 8 років.
Кандидат фармацевтичних наук за спеціальністю «Фармакологія», викладач кафедри соціальної фармації НФаУ.
Перелік навчальних курсів: «Фармацевтичне право і законодавство», «Вступ у фармацію з ознайомчою практикою».
Сторінка викладача на сайті НФаУ
У МІС Аптека 9-1-1 працюють професіонали з великої літери. Але перший крок у своєму успішному професійному житті вони роблять під керівництвом кандидата фармацевтичних наук, заступника директора з фармації Олександра Севрюкова – людини талановитої та неординарної.
Думаю, що в моєму випадку це покликання. У нашій родині ніхто не мав стосунків ані з фармацією, ані з медициною. А мені з дитинства подобалася аптека. Навіть не можу сказати чому саме. Можливо, атмосфера, не знаю. Аптека мене просто зачаровувала настільки, що я… навіть не мріяв стати фармацевтом – це здавалося тоді недосяжним.
Усе було трошки не так. Після закінчення вишу, а я добре вчився, мене запросили викладати фармакологію в коледжі Національного фармацевтичного університету. Для мене це було несподівано та почесно, адже з вулиці просто так ніхто не запрошує викладачів до елітних учбових закладів. Це було визнання. Так я став викладачем фармакології. Але я вважав, що викладати фармакологію та не практикувати фармацію – це те саме, що викладати хірургію та не оперувати. Мені був потрібний доступ до сучасного ринку лікарських засобів, брендів, схем лікування.
От я і вирішив знайти роботу первостольником на чверть ставки – не заради заробітку, а для практики. До речі, мені не подобається термін «первостольник», бо немає такої посади. Це професіональний сленг. Але він настільки міцно увійшов у повсякденний лексикон фахівців, що набагато частіше чуєш «первостольник», ніж «провізор з відпуску лікарських засобів».
А чому не пішов одразу працювати завідувачем аптеки? Я вважаю, що керівник повинен вирости. Треба розбиратися в роботі своїх підлеглих, тоді і керування буде ефективним, і мислення інноваційним, бо ви будете експертом в аптечній справі. Отже, я все одно починав би свою кар`єру з посади провізора.
Може це дивно зараз звучить, але випадково. Просто зателефонував за номером з оголошення, що знайшов в інтернеті. Мене запросили на співбесіду. Ось і все. Після проходження стажування я був прийнятий до аптеки-партнера МІС Аптека 9-1-1 провізором, або тим самим первостольником.
Чоловіки зазвичай ліниві істоти, і я не був виключенням (в хорошому сенсі цього слова). Тому першою моєю інновацією стала автоматизація пошуку аналогів за діючою речовиною. Тепер якщо пацієнт каже, що для нього цей лікарський засіб надто дорогий, досить натиснути F8, і ви побачите всі аналоги, які можете запропонувати. Раніше всю цю інформацію провізору доводилося тримати в голові. Ну, а потім я вже брав участь у автоматизації інших процесів при відпуску ліків.
Первостольником я пропрацював близько півроку. Напередодні новорічних свят мене викликав директор і повідомив, що відкривається нова аптека і відкриватиму її я, а потім буду нею завідувати. Це було дещо нове. Я ніколи не відкривав аптек та не мав досвіду керування. Однак я взявся за цю роботу та успішно її виконав. Тоді я подумав: не дай Боже відкривати ці аптеки! На той час не було жодних алгоритмів чи інструкцій, та й спитати не було в кого. Як знаєш, так і роби. Але за кінцевий результат відповідаєш особисто ти.
Так я став завідувачем аптеки. Я був змушений залишити викладацьку діяльність заради роботи в аптечній мережі. Посада завідувача аптеки не передбачає сумісництва – це вимога ліцензійних умов, та і часу вже бракувало. Моя аптека вже тоді стала базою стажування нових співробітників: педагогічний досвід та досвід роботи в аптеці став у нагоді. Завідувачем аптеки я пропрацював рік чи трошки більше, після чого мене запросили в офіс. Ну, як запросили, правильніше сказати – директивно перевели.
Коли наша компанія почала активно відкривати аптеки поза межами Харкова, ми зіткнулися з проблемою навчання та стажування кадрів – люди не могли на два тижні приїжджати за сотні кілометрів у працюючі аптеки Харкова. Мене викликав до себе засновник і сказав, що нам треба навчати нові кадри, і я краще за всіх підходжу для цієї місії. Так я став першим куратором-керівником групи аптек. У мої обов’язки входило навчання персоналу та супровід нових аптек з моменту монтажу обладнання та завозу товару і до того, коли нова аптека вже стабільно працює. У подальшому ці аптеки увійшли в мою зону курації. Загалом я відкрив близько 160 аптек!
Але мережа розвивалася, процес відкриття аптек ставав все інтенсивнішим, і один фахівець вже не міг впоратися з таким обсягом роботи. Так з’явився відділ кураторів.
Зараз вже складно сказати, кому належала ідея створити тренінговий центр. Я вважаю, що мені, але скоріш за все на той час ця ідея вже, як то кажуть, витала у повітрі. Думки про тренінговий центр виникали не тільки в мене. Як би там не було, але реалізував їх я.
Свого часу ми зіткнулися з проблемою адаптації кадрів. Кожен куратор робив це як міг і бачив, адже не існувало жодних протоколів. Відсутність єдиного стандарту навчання у компанії, що швидко зростає, призвела до проблем організаційного плану і не тільки. Саме тоді виникла ідея створити єдиний навчальний центр, з єдиним стандартом підготовки кадрів. У мене був досвід створення учбових програм та методів контролю і оцінки знань, тому цю роботу доручили мені. За допомогою комп’ютерного відділу зробили модель нашої аптеки і розмістили її в аудиторії, де одночасно могли навчатися до 30 слухачів адаптаційних курсів. На сьогодні вже проведено більше 360 тренінгів, а це 8 років роботи!
Адаптаційні курси складаються з чотирьох тематичних розділів. Перший – «Робота з клієнтами». У цьому блоці наші нові співробітники знайомляться з касовою програмою, стандартами обслуговування, основами фармацевтичної допомоги. У другому блоці – «Адміністрування» – вивчаються процеси, не пов’язані з обслуговуванням клієнтів. Наприклад: заявка товару, приймання товару, повернення товару на склад, інкасація тощо.
Третій блок – «Організація фармацевтичної справи». Слухачі курсів вивчають правову складову фармацевтичної діяльності. Адже за порушення законодавства компанію можуть позбавити ліцензії. І наостанок четвертий блок – «Корпоративні стандарти та політики». Тут розбираються правила внутрішнього розпорядку.
Термін навчання – один тиждень. Закінчується учбовий процес іспитом, який здає кожен учасник. Його приймає куратор, не викладач. При цьому дотримуються правил зовнішнього незалежного оцінювання. Після успішної здачі іспиту новий співробітник направляється до аптеки, де за потреби стажується день-два.
Процес навчання та адаптації нових співробітників дуже напружений: за їх відгуками, найважче дається засвоєння великих обсягів інформації, адже часу обмаль – ми працюємо в режимі інтенсиву.
Моя робота – навчати. Оцінюють кадри інші спеціалісти. Іноді я можу не рекомендувати приймати на роботу того чи іншого здобувача на вакансію. Це ті випадки, коли я вважаю, що цій людині в компанії не місце.
Для нашої компанії не має значення вік людини: якщо вона готова навчатися новому, готова до змін та хоче працювати, ми приймемо її до своєї команди. Це можна також назвати і критеріями відбору.
Є, але це не для інтерв’ю. Основний лайфхак – це майже 100-відсоткове навчання всіх співробітників перед тим, як допустити їх до виконання своїх службових обов`язків.
Необмежені! Для небайдужих, старанних, відповідальних та креативних співробітників в МІС Аптека 9-1-1 перспективи найкращі: від завідуючого аптеки, куратора, до топ-менеджерів – начальників відділів та керівників проєктів.
Дата створення: 22.08.2018 Дата оновлення: 08.07.2022