Як зробити замовлення

Увійдіть на сайт

Стрелка вправо
Найдите товар

Знайдіть товар

Стрелка вправо
Оформите заказ

Оформіть

замовлення

Стрелка вправо
Получите заказ

Отримайте

замовлення

Стрелка вправо
Оставьте отзыв

Залиште відгук

1. Увійдіть або зареєструйтеся на сайті

Реєстрація не обов'язкова, але вона надає ряд переваг по управлінню і відстеженню замовлення.

Тільки зареєстровані користувачі можуть відслідковувати статуси замовлень в особистому кабінеті.

2. Знайдіть товар і додайте його в кошик

Щоб знайти потрібний товар, скористайтеся пошуком, або каталогом товарів.

Асортимент товарів, доступних для замовлення, залежить від Вашого регіону, тому перед початком покупок рекомендуємо встановити Ваш населений пункт.

Якщо вам потрібен тільки один товар, ви можете оформити швидке замовлення за номером телефону на сторінці «Наявність і бронювання в аптечному закладі-партнері».

Швидке замовлення не дає можливість застосувати промокод.

3. Перейдіть в кошик і оформіть замовлення

В кошику можна змінити кількість товару, видалити зайве, а також застосувати промокод.

Крок №1 - Перевірте список покупок і вкажіть необхідну кількість товарів.

Крок №2 - Виберіть спосіб доставки, а також аптеку для самовивозу або адресу доставки.

Крок №3 - Вкажіть дані одержувача, виберіть спосіб оплати і відправте замовлення в обробку. 

Аптечний заклад-партнер здійснить підготовку Вашого замовлення до отримання.

  • Доступні способи доставки залежать від обраного населеного пункту.
  • Поле для введення промокоду з'являється на кроці №3 при виборі способу оплати.

4. Отримайте замовлення

Ми не дзвонимо покупцям. Ми будемо інформувати про хід обробки Вашого замовлення за номером телефону одержувача, зазначеного при оформленні за допомогою повідомлень (Viber / SMS).

Як ми інформуємо покупця, і що йому робити?

Самовивіз з наявності. Після обробки замовлення ми відправимо його номер і код броні, за яким його одразу можна буде забрати в аптечному закладі-партнері.
Середній час обробки замовлення - до 3 хвилин (в окремих випадках - до 30 хвилин).

Самовивіз під замовлення. З огляду на те, що товари під замовлення поставляються різними постачальниками, ми будемо відправляти повідомлення по кожному товару із замовлення. Дотримуйтесь інструкцій з повідомлень.

Доставка. Ми будемо надсилати повідомлення про зміну статусів замовлення. Чекайте номер ТТН, за яким Ви зможете відслідковувати Ваше замовлення. Інформацію щодо стану виконання Вашого замовлення Ви також можете перевірити у розділі «Перевірка замовлення».

При оплаті замовлення картою на сайті, ми також надішлемо додаткове повідомлення про зарахування коштів.
Якщо після закінчення 30 хвилин Ви не отримали ніякого повідомлення на замовлення, зв'яжіться, будь ласка, з нами по телефону 0 800 505 911, щоб ми швидше змогли Вам допомогти.

5. Залиште відгук про нашу роботу

Ми кожен день намагаємося стати краще. Тому дуже просимо Вас після отримання замовлення залишити відгук про нашу роботу. Навіть в тому випадку, якщо Вам все сподобалося.

Також підписуйтесь на нас в соцмережах, будемо раді бачити Вас серед друзів.

Часті питання

Які переваги надає реєстрація на сайті?

Після реєстрації у кожного користувача створюється особистий кабінет.

В особистому кабінеті Ви можете:

  • Швидко створювати замовлення і відправляти будь-які повідомлення з сайту (всі форми будуть заповнені даними з Вашого профайла).
  • Керувати створеними замовленнями: подовжувати або скасовувати їх.
  • Дізнатися поточний статус замовлення.
  • Створювати списки обраних товарів.
  • Створювати замовлення на товари, яких немає в наявності.
  • Прив'язати карту лояльності аптечних закладів-партнерів і стежити за балансом накопичень.

Крім цього, кожен користувач після реєстрації автоматично бере участь у програмі лояльності, згідно з якою ми будемо надсилати Вам на пошту інформацію про акції та знижки, а також промокодом на знижку від наших партнерів.

Замовлення, оформлені без входу в обліковий запис, не відображаються в особистому кабінеті.

Де можна отримати промокод?

Промокоди від Аптечних закладів-партнерів можуть з'явитися в наступних місцях:

  • в новинних e-mail розсилках
  • на рекламних банерах в інтернеті
  • в вашому черговому замовленні
  • на наших сторінках в соціальних мережах
  • в інших місцях, які ми ще не придумали)

Так що реєструйтеся на сайті, підписуйтесь на нас в соцмережах і оформляйте більше замовлень. Чим більше замовлень, тим більше шансів.

Що робити, якщо товар не доступний до замовлення в моєму місті?

Можна скористатися послугою доставки транспортними компаніями, такими як "Нова пошта" та "Укрпошта"

Ліки потрібні терміново. Який найшвидший спосіб отримання замовлення?

Наші аптечні заклади-партнери надають послугу "Термінова доставка" з допомогою кур`єрів поштового оператора. Ви можете отримати ваше замовлення вже протягом 2 годин.

Як дізнатися, в якій аптеці є потрібні товари?

Для зручності вибору товарів на сайті працює режим "Ваша аптека", в якому Ви можете вибрати ту аптеку, в якій хочете перевірити наявність товарів.

Залишилися питання?

Ми із задоволенням відповімо Вам в режимі 24/7:

telegram Viber По телефону (CallBack)
Промокод скопійовано!
Завантаження
Напишіть нам, ми онлайн!