Порядок обміну/повернення

Повернення товарів при доставці

Здійснити повернення замовлення можна тільки в момент доставки за умови дотримання правил і порядку обміну / повернення товару.

Перевіряйте своє замовлення при отриманні.

Відмовитися від доставленого замовлення та оплати можливо в наступних випадках:

  • доставлений товар не відповідає замовленому;
  • товар пошкоджений внаслідок порушення цілісності упаковки;
  • товар пошкоджений внаслідок невідповідності упаковки характеру вкладення та умов пересилання (за винятком вимог щодо температурного режиму).

У разі відмови від доставленого замовлення сума послуг з доставки сплачується відповідно до встановлених тарифів.

Важливо! У разі, якщо Ваше замовлення містить лікарські засоби, Ви маєте право під час отримання замовлення відмовитися від доставленого лікарського засобу (лікарських засобів) та маєте право вимагати повернення від наших аптек-партнерів коштів у випадку, якщо:

  1. Пошкоджено первинну та/або вторинну упаковку лікарського засобу.
  2. Минув термін придатності лікарського засобу.
  3. Уповноваженим органом опублікована заборона реалізації та застосування лікарського засобу.
  4. Доставлене замовлення не відповідає замовленому за кількістю або складом, найменуванням, дозуванням, формою випуску, ціною.

Повернення товарів після покупки

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, Ви маєте право вимагати:

  • пропорційного зменшення ціни;
  • безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
  • відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

Зверніть увагу! Лікарські засоби та вироби медичного призначення належної якості, відпущені з аптек та їх структурних підрозділів, поверненню не підлягають.

Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 19 липня 2005 №360.

Більш детально з переліком товарів можна ознайомитися за посиланням: https://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/172-94-п.

Це означає, що закон забороняє аптеці зробити повернення товару, якщо Вам не підійшли ліки, викликали алергію, не знадобилися, Ви випадково купили не те, що Вам потрібно тощо.

Для повернення лікарського засобу чи виробу медичного призначення неналежної якості, необхідно надати розрахунковий документ – фіскальний чек на їх придбання.

При цьому, факт неналежної якості має бути підтверджений (1) висновком щодо якості лікарських засобів, виданого підпорядкованою лабораторією територіального органу Держлікслужби та/або уповноваженою лабораторією або (2) розпорядженням Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками щодо заборони обігу лікарського засобу.

У такому випадку Ви матимете можливість повернути сплачені кошти або замінити препарат/виріб медичного призначення на аналогічний.

Проте, ми розуміємо, що можуть виникнути ситуації, які не прописані законом і не мають стандартного рішення або передбаченої процедури.

Тому в разі виникнення таких ситуацій рекомендуємо звернутися на нашу лінію контролю якості. Ви впевнені, що, наші менеджери зможуть знайти рішення складної ситуації і залишать позитивне враження про нашу роботу та обслуговування клієнтів.

Лінія контролю якості

Ми із задоволенням відповімо Вам в режимі 24/7.

telegram Viber По телефону (CallBack)
Промокод скопійовано!
Завантаження