Накопичувальна дисконтна програма реалізується виключно нашими Аптечними закладами-партнерами. Дана програма доступна для покупців, які придбали дисконтну картку в будь-якому Аптечному закладі-партнері.
Участь у довгостроковій накопичувальній дисконтній програмі аптечних закладів-партнерів дозволяє:
Максимальне списання бонусів - до 50% від суми у чеку. На окремий перелік товарів списання 100% (придбання за 0.10 коп.).
Перелік товарів для повного списання за 0.10 коп.: https://help.apteka911.com.ua/products_full_bonus/
Накопичення згорають, якщо картою не користувалися більше 90 днів.
Оформити електронну дисконтну картку та ознайомитися з умовами її використання ви можете у наших ботах:
Програма діє необмежений час і може бути припинена тільки аптечним закладом-партнером. У цьому випадку учасники будуть повідомлені за 3 (три) місяці до її завершення. Повідомлення про припинення програми буде розміщено на сайті Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1, або учасники будуть сповіщені іншим способом, встановленим аптечним закладом-партнером.
Накопичувальні дисконтні картки діють у всіх точках продажу - аптечних закладах, які є партнерами медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1.
Накопичувальна дисконтна картка (дисконтна картка) - це підтвердження участі в програмі лояльності. За допомогою неї можна накопичувати бонуси від покупок, розраховуватися ними і користуватися бонусним рахунком.
Щоб використовувати повний функціонал дисконтної картки, необхідно зареєструвати її на сайті apteka911.ua, заповнивши всі обов'язкові поля при реєстрації.
Накопичення або накопичені бонуси - це винагорода за здійснені покупки в аптечних закладах-партнерах.
Щоб приєднатися до накопичувальної дисконтної програми, необхідно придбати дисконтну картку в будь-якій аптеці наших партнерів.
Вартість реєстрації дисконтної картки становитиме 20 гривень (двадцять гривень).
Дисконтна картка має необмежений термін дії. При відсутності будь-яких операцій з використанням накопичувальної дисконтної картки протягом 6 (шести) місяців вона може бути заблокована.
Активувати накопичувальну дисконтну картку можна в будь-якому аптечному закладі-партнері. Активація дисконтної картки відбувається автоматично після її придбання.
Для отримання додаткових бонусів і переваг необхідно самостійно зареєструвати картку на сайті apteka911.ua.
Особистий кабінет - це спеціальний розділ сайту, доступний тільки для учасників дисконтної програми лояльності наших аптечних закладів-партнерів. У своєму особистому кабінеті учасник дисконтної програми може отримувати персональні пропозиції та інформацію про стан свого бонусного рахунку.
Змінювати свої анкетні дані можна, зателефонувавши на гарячу лінію (0-800-500-488) для зв'язку з адміністратором програми.
Так, всі дані захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Це порядковий номер, який нанесений на дисконтну картку під штрих-кодом, він обов'язковий при реєстрації на сайті apteka911.ua.
Дисконтна картка буде активована автоматично після закриття чека.
Здійснюючи покупки в наших аптечних закладах-партнерах, у вас є можливість отримати максимальний накопичувальний відсоток - 2%.
При замовленні на сайті apteka911.ua, у Viber чи Telegram боті «Аптека 9-1-1 бот», у застосунку «Аптека911» отримання накопичень на картку 1%.
Також діє можливість отримувати додаткові знижки та цікаві пропозиції до дня народження або інших святкових подій, за умови реєстрації на сайті apteka911.ua/aktivatsiya-kartyi-postoyannogo-klienta (протягом 3 днів до та 3 днів після дати народження).
Після активації фізичної дисконтної картки можна стежити за кількістю своїх накопичених бонусів на сайті в особистому кабінеті. Ця інформація також переважно відображається на чеках аптечних закладів-партнерів. Перевірити бонуси є можливість в наших ботах Viber, Telegram «Управління картами», а також можна запитати про кількість своїх накопичених бонусів у оператора за телефоном гарячої лінії (0-800-500-488).
Щоб розрахуватися накопиченими бонусами за покупки в аптечних закладах-партерах, необхідно надати фармацевту аптеки накопичувальну дисконтну картку або сказати номер телефону, на який зареєстрована ваша картка.
Так. Накопичення згорають, якщо картою не користувалися більше 90 днів.
При виникненні питань щодо неправильного нарахування або списання накопичених бонусів за дисконтною карткою, необхідна обов'язкова наявність чека, в якому була зафіксована транзакція. При відсутності чека претензії не приймаються.
Повернення накопичень при поверненні товару.
При поверненні товару, який придбаний за рахунок накопичених бонусів, списані при цьому бонуси повертаються на бонусний рахунок учасника.
При поверненні товару, який частково оплачений готівкою, а частково за рахунок надання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичені бонуси, частина суми покупки повертається учаснику готівкою, а решта у вигляді накопичень повертається на бонусний рахунок. У разі виникнення питань звернутися за телефоном 0800-500-488.
Бонусний рахунок - це рахунок, який надає накопичувальна дисконтна програма для здійснення бонусних операцій, пов'язаних з покупками в аптечних закладах-партнерах. Бонусним рахунком можна користуватися тільки в аптечних закладах наших партнерів.
Бонусний рахунок ведеться в гривнях.
Учасник накопичувальної дисконтної програми може зараховувати кошти на бонусний рахунок, а також перераховувати решту з чека на картку.
Вносити кошти на бонусний рахунок картки можна тільки через касу відповідного аптечного закладу-партнера.
Одна людина може зареєструвати на себе тільки одну накопичувальну дисконтну картку.
На один номер мобільного телефону можна зареєструвати тільки одну накопичувальну дисконтну картку.
Ні. Щоб отримати дисконтну картку, особа повинна звернутися до відповідного аптечного закладу-партнера і зареєструвати власну дисконтну картку.
Ні.
Бонуси стають доступними для розрахунків на наступний день після поповнення дисконтної картки.
Щоб поповнити бонусний рахунок дисконтної картки, необхідно на будь-якій касі озвучити фармацевту суму поповнення і надати дисконтну картку. Після цього касир вносить суму бажаного поповнення. Дана операція може проводитися як за готівковий розрахунок, так і за безготівковий. По завершенню операції поповнення фармацевт зобов'язаний видати покупцеві чек, в якому буде відображена операція. Сума поповнення, яка вноситься на бонусний рахунок, з'являється на балансі дисконтної картки на наступну добу після поповнення.
У разі, якщо дисконтну картку заблокували, необхідно зателефонувати за телефоном гарячої лінії: 0-800-500-488 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними) і дізнатися причину, а також уточнити дії по її відновленню.
Якщо дисконтна картка загублена або пошкоджена, необхідно негайно зателефонувати за телефоном гарячої лінії (0-800-500-488) і заблокувати її. Дисконтна картка буде заблокована миттєво, а всі накопичення і бонуси залишаться захищеними від використання сторонніми особами.
Щоб відновити дисконтну картку слід придбати нову дисконтну картку на загальних умовах вступу в програму лояльності за 20 грн. (двадцять гривень) з урахуванням ПДВ в кожному чеку. Після чого касир аптечного закладу-партнера зв'яжеться з співробітником дисконтного відділу і особисті дані власника втраченої картки будуть перенесені на нову. Або можна звернутися самостійно за номером гарячої лінії в контактний центр (0-800-500-488) і разом з оператором перенести дані загубленої/пошкодженої дисконтної картки на нову. Після проведення операції всі накопичені бонуси і історія операцій по загубленій/пошкодженій картці будуть перенесені на нову.
Щоб відмовитися від SMS і E-mail розсилки накопичувальної дисконтної програми, потрібно зателефонувати за телефоном гарячої лінії або зазначити відповідне поле в особистому кабінеті на сайті apteka911.ua.