Популярні питання

На час воєнного стану ми як і завжди докладаємо максимум зусиль, щоб забезпечити надання найбільш актуальної інформації про режим роботи аптек та доступність товарів. При цьому сподіваємося Ваше розуміння, т.к. дуже часто з аптеками просто зникає зв'язок.

Замовлення

Чи необхідна реєстрація для бронювання товарів на сайті?

Ні, Ви можете забронювати бажаний товар в якості «гостя». Реєстрація дає ряд переваг щодо управління та відстеження замовлення.

Як зробити замовлення на сайті?

Ви можете ознайомитись із детальною інструкцією за посиланням.

Який час обробки замовлення?

Як правило, середній час обробки сформованого замовлення - до 3 хвилин (в окремих випадках - до 30 хвилин).

Скільки діє бронь (замовлення з самовивозом)?

Бронь сформованого замовлення діє протягом 24 годин.

Як відмінити бронь сформованого замовлення (для замовлень зі способом доставки самовивіз)?

Бронь замовлення можна відмінити в особистому кабінеті на сайті apteka911.ua, через online консультанта на сайті apteka911.ua або наших ботів (TelegramViber)

Як відмінити бронь сформованого замовлення (для замовлень із доставкою кур’єром)?

Бронь замовлення можна відмінити в особистому кабінеті на сайті apteka911.ua або через online консультанта на сайті apteka911.ua, але тільки за умови, що замовлення ще не передане до відправки. В інших випадках - відмінити бронь замовлення не можна, але сформоване замовлення можна не забирати.

Чи можна внести зміни до сформованого замовлення?

Ні, але Ви можете скасувати замовлення та створити нове.

Як можна змінити спосіб доставки?

Після того, як замовлення вже оформлене, спосіб доставки змінити не можна. Однак, Ви можете скасувати замовлення та створити нове.

Як аптечні заклади дотримуються температури зберігання товару?

Склади аптечних закладів наших партнерів оснащені кондиціонерами, а термолабільні препарати зберігаються у холодильниках з контрольованою температурою та запаковуються безпосередньо перед видачею або відправкою.

Товар відсутній у наявності, але мені потрібно його придбати, що робити?

Якщо товар відсутній у наявності - Ви можете скористатися функціями «Подивитись аналоги» у картці товару.

Ви доставляєте товари за кордон?

Так. За допомогою почтового оператора Укрошта доступна міжнародна доставка. Але лише товари, які не є лікарськими засобами.

З якого віку можна здійснити покупку лікарських засобів в аптечних закладах наших партнерів?

Відповідно до чинного законодавства реалізація (відпуск) лікарських засобів (у тому числі з використанням інформаційно-комунікаційних систем дистанційним способом) особам до 14 років заборонений.

Які гарантії того, що товар, розміщений на сайті, справжній та якісний?

Весь товар, доступний до замовлення на сайті Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1 сертифікований та має супровідну документацію. За необхідності аптечні заклади-партнери нададуть сертифікат якості на будь-який товар, доступний до замовлення на нашому сайті.

Як дізнатися час роботи та адресу аптек наших партнерів?

Вся необхідна Вам інформація про аптечні заклади-партнери доступна у розділі Мапа аптек. Карта відображає графік роботи аптек в режимі реального часу.

Також ми створили актуальну карту з працюючими аптеками по всій Україні (оновлюється кілька разів на день).

Наявність та ціни

Чи всі товари, розміщені на сайті, є у наявності?

Інформація про наявність та доступність до замовлення товарів відображається у картці товару.

Чи є однаковими ціни в аптечних закладах-партерах та ціни, які розміщені на сайті?

Ціни актуальні лише при оформленні замовлення в Електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари при купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті.

Як отримати інформацію про наявність товару у конкретному аптечному закладі?

У режимі «Ваша аптека» Ви можете бачити товари, які є у вибраному аптечному закладі партнера.

Чи можливо оформити замовлення рецептурних лікарських засобів?

Так.

Оплата

Як сплатити за замовлення карткою?

Оплата доступна при оформленні замовлення, на етапі №3 «Дані клієнта»

Чи можна оплатити замовлення в аптеці?

Так. Готівкою, або карткою.

Які картки приймаються до оплати?

Приймаються будь-які карти, випущені на території України.

Я обрав оплату через систему LiqPay. Чи є безпечною така форма оплати?

Усі види оплати на сайті абсолютно безпечні.

Чи можлива оплата замовлення накладеним платежем?

Так, але тільки для способів доставки «Нова пошта» та «Укрпошта».

Повернення

Чи можна повернути придбані в аптечних закладах-партнерах товари?

Більш детально із порядком обміну/повернення товару Ви можете ознайомитися у розділі «Повернення».

Як оформити гарантію на придбану медичну техніку?

Гарантія оформлюється в аптечному закладі-партнері в момент покупки. Провізор аптечного закладу-партнера заповнить гарантійний талон, поставить печатку відповідного аптечного закладу та видасть чек.

Чи можна перевірити замовлення в присутності кур'єра?

Так. Кур'єр повинен дочекатися, поки покупець перевірить стан та вміст замовлення у його присутності.

Що робити при отриманні пошкодженого замовлення?

Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом. Внизу сторінки є посилання на наш телефон та облікові записи служби підтримки. Відповідаємо цілодобово.

Залишилися питання?

Ми із задоволенням відповімо Вам в режимі 24/7:

telegram Viber По телефону (CallBack)
Промокод скопійовано!
Завантаження