Популярні питання

Замовлення

Чи необхідна реєстрація для бронювання товарів на сайті Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1?

Ні, Ви можете забронювати бажаний товар в якості «гостя». Реєстрація дає ряд переваг щодо управління та відстеження замовлення.

Як зробити замовлення на сайті Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1?

Ви можете ознайомитись із детальною інструкцією за посиланням.

Який час обробки замовлення, сформованого за допомогою Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1 ?

Як правило, середній час обробки сформованого замовлення за допомогою Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1 - до 3 хвилин (в окремих випадках - до 30 хвилин).

Скільки діє бронь сформованого замовлення за допомогою Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1?

Бронь сформованого замовлення діє протягом 24 годин. Для зареєстрованих користувачів сайту apteka911.ua є можливість продовжити бронювання замовлення ще на добу - максимальна кількість продовжень - 2 (кожне на 24 години). Продовжити бронювання замовлення можна у особистому кабінеті на сайті apteka911.ua або у Viber боті.

Як відмінити бронь сформованого замовлення за допомогою Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1 ? (Для замовлень із способом доставки - самовивіз).

Бронь замовлення можна відмінити в особистому кабінеті на сайті apteka911.ua, через online консультанта на сайті apteka911.ua або Viber боті.

Як відмінити бронь сформованого замовлення за допомогою Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1 ? (Для замовлень із доставкою кур’єром).

Бронь замовлення можна відмінити в особистому кабінеті на сайті apteka911.ua або через online консультанта на сайті apteka911.ua, але тільки за умови, що замовлення ще не передане до відправки. В інших випадках - відмінити бронь замовлення не можна, але сформоване замовлення можна не забирати в аптечному закладі нашого партнера.

Чи можна внести зміни до сформованого замовлення за допомогою Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1?

Якщо Ви оформили замовлення із способом доставки - самовивіз в аптечному закладі нашого партнера та бажаєте додати до сформованого замовлення товар - просто сформуйте нове замовлення на позиції, що бажаєте додати. При обробці Вашого замовлення провізор аптек наших партнерів запропонує Вам об’єднати товар в один чек.  У разі, якщо замовлення оформлене із способом доставки - кур’єром - Вам необхідно відмінити замовлення та створити нове.

Як можна змінити спосіб доставки сформованого замовлення за допомогою Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1?

Після того, як замовлення вже оформлене, спосіб доставки змінити не можна. Однак, Ви можете скасувати замовлення та створити нове на сайті apteka911.ua.

Як аптечні заклади наших партнерів дотримуються температури зберігання товару?

Склади аптечних закладів наших партнерів оснащені кондиціонерами, а термолабільні препарати зберігаються у холодильниках з контрольованою температурою та запаковуються безпосередньо перед видачею або відправкою.

Товар відсутній у наявності, але мені потрібно його придбати, що робити?

Якщо товар відсутній у наявності - Ви можете скористатися функціями «Подивитись аналоги» або «Знайдіть товар для мене» у картці товару.

Чи доступна опція відправки замовлених товарів за кордон?

Так, за виключенням лікарських засобів. Якщо Ви бажаєте оформити замовлення на товари (за виключенням лікарських засобів) з доставкою за кордон - напишіть на електронну адресу apteka911@apteka911.com.ua. У листі вкажіть товар, який Ви бажаєте придбати, необхідну кількість та свої контактні дані. Ми передамо сформоване замовлення менеджеру аптечного закладу-партнера, який зв’яжеться з Вами для уточнення деталей.

З якого віку можна здійснити покупку лікарських засобів в аптечних закладах наших партнерів?

Відповідно до чинного законодавства реалізація (відпуск) лікарських засобів (у тому числі з використанням інформаційно-комунікаційних систем дистанційним способом) особам до 14 років заборонений.

Які гарантії того, що товар, розміщений на сайті Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1 справжній та якісний?

Весь товар, доступний до замовлення на сайті Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1 сертифікований та має супровідну документацію. За необхідності аптечні заклади-партнери нададуть сертифікат якості на будь-який товар, доступний до замовлення на нашому сайті.

Чи діють в аптечних закладах-партнерах спеціальні пропозиції?

З актуальними пропозиціями Ви можете ознайомитися за посиланням.

Як дізнатися час роботи та адресу аптек наших партнерів?

Вся необхідна Вам інформація про аптечні заклади-партнери доступна у розділі Мапа аптек.

Наявність та ціни

Чи всі товари, розміщені на сайті apteka911.ua, є у наявності?

Інформація про наявність та доступність до замовлення товарів відображається у картці товару.

Чи є однаковими ціни в аптечних закладах-партерах та ціни, які розміщені на сайті Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1?

Ціни актуальні лише при оформленні замовлення в Електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари при купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті.

Як отримати інформацію про наявність товару у конкретному аптечному закладі-партера?

У режимі «Ваша аптека» Ви можете бачити товари, які є у вибраному аптечному закладі партнера.

Чи можливо оформити замовлення рецептурних лікарських засобів?

Так, але лише за умови самовивозу з аптечного закладу партнера або звернутися до нашого партнера – СЛУЖБИ ДОСТАВКИ «СКОРОХОД ЛІКИ», який надає представницькі послуги з викупу та доставки лікарських засобів з дотриманням вимог чинного законодавства. Надання таких послуг здійснюється вказаною компанією самостійно та незалежно від нас.

Оплата

Як сплатити за замовлення карткою?

Оплата доступна при оформленні замовлення, на етапі №3 «Дані клієнта»

Чи можна оплатити карткою вже створене замовлення із самовивозом до приходу в аптеку?

Замовлення, яке створене з Самовивозом, Ви можете оплатити у нашому Viber боті (Меню «Мої покупки» -> на потрібному замовленні натиснути «Оплатити замовлення»).

Які картки приймаються до оплати?

Онлайн на сайті, в боті приймаються картки, випущені на території України. В аптеках Ви можете оплатити товари будь-якою карткою, міжнародних платіжних систем Visa та Mastercard.

Я обрав оплату через систему LiqPay. Чи є безпечною така форма оплати?

Усі види оплати на сайті абсолютно безпечні.

Чи можлива оплата замовлення «Накладений платіж» карткою у кур’єра?

Так, але тільки якщо Ви обрали кур’єрську доставку компанії «Нова пошта».

Повернення

Чи можна повернути придбані в аптечних закладах-партнерах товари?

Більш детально із порядком обміну/повернення товару Ви можете ознайомитися у розділі «Повернення».

Як оформити гарантію на придбану медичну техніку?

Гарантія оформлюється в аптечному закладі-партнері в момент покупки. Провізор аптечного закладу-партнера заповнить гарантійний талон, поставить печатку відповідного аптечного закладу та видасть чек.

Чи можна перевірити замовлення в присутності кур'єра?

Так. Кур'єр повинен дочекатися, поки покупець перевірить стан та вміст замовлення у його присутності.

Що робити при отриманні пошкодженого замовлення?

Зв'яжіться з нами будь-яким зручним для Вас способом. Внизу сторінки є посилання на наш телефон та облікові записи служби підтримки. Відповідаємо цілодобово.

Залишилися питання?

Ми із задоволенням відповімо Вам в режимі 24/7:

telegram Viber По телефону (CallBack)
Промокод скопійовано!
Завантаження
Напишіть нам, ми онлайн!