Світлана Москаленко

Куратор Дніпропетровського регіону
Світлана Москаленко

 На Дніпропетровщині ще багато не зайнятих нами місць. Виправляємо!

Дніпропетровщина бурхливо розвивається. Навіть війна не зупинила цей процес. Постійно відкриваються нові аптеки, а на роботу туди беруть працівників Аптечної мережі 9-1-1, які змушені були через війну виїхати з Харкова, Запоріжжя, Миколаєва та інших обстрілюваних міст та селищ України. Куратор Дніпропетровського регіону Світлана Москаленко вважає своєю місією підтримувати колег, які опинились у скрутних життєвих обставинах.

Коли ви стали куратором Дніпропетровщини?

Моя робота на посаді куратора розпочалася у листопаді 2020 року. Спочатку я поєднувала кураторство з завідуванням аптеки. На додачу до моєї аптеки мені дали ще 6 аптек у Дніпрі. Мережа росла. Щомісяця відкривалися 2-3 аптеки. За кілька місяців мені довірили ще 6 аптек у місті Кам'янське та 1 аптеку у Новомосковську. У січні 2021 року я відповідала за 14 аптек, а сьогодні – вже за 26.

Яка стратегія розвитку була обрана: спочатку відкриваємо аптеки у великих містах, а потім – у сільській місцевості?

Так, у першу чергу ми відкрилися в великих містах. Потрібно було себе зарекомендувати, зробити наші аптеки впізнаваними. Ця стратегія полегшує завоювання регіону. У сільській місцевості спрацьовує «сарафанне радіо» – найефективніший маркетинговий інструмент.

У чому головна специфіка Дніпропетровського регіону?

Вимогливість! Дніпро дуже цікаве та всебічно розвинене місто, покупець цінує якість обслуговування та професіоналізм фахівців. Відвідувачі аптеки - зазвичай молодь та люди середнього віку, хоча й пенсіонерів чимало, – все залежить від того, де знаходиться аптека. Але для всіх без винятку важливий сервіс. Це візитівка наших аптек.

Наскільки відрізняється асортимент міських аптек та сільських?

Асортимент аптек всюди практично однаковий. У селищі міського типу можна так само, як і у місті, придбати будь-який лікарський засіб, дорослу та дитячу косметику, дитяче харчування, аксесуари, предмети догляду та особистої гігієни.

Єдина відмінність у тому, що нерідко в маленьких населених пунктах на аптеки встановлюється яскравіша реклама, ніж у місті. А кожне відкриття нашої аптеки стає для місцевих святом – з кульками, святковими акціями і подарунками.

Чи багато конкурентів у нашої мережі на Дніпропетровщині?

Конкуренція дуже сильна, але нас це не лякає, навпаки, стимулює не зупинятися на досягнутому, ставати для покупця цікавими і корисними. З огляду на те, як активно розвивається мережа, роблю висновок, що нам це вдається. Наша найбільша конкурентна перевага – високий рівень сервісу. Кожен відвідувач отримує персональну професійну консультацію. Інакше не можна, адже клієнт нам довіряє найцінніше, що в нього є – своє здоров'я.

А як вплинула війна на розвиток мережі?

Ми намагаємося тримати взятий темп! У нас навіть 24 лютого мало відбутися відкриття «Аптеки оптових ц..» Дніпро 27, щоправда, ми перенесли його на кілька днів. Але аптеку таки відчинили. На початку війни, коли більшість мереж зачиняли свої аптеки, а попит шалено зростав, нова аптека стала для людей справжнім подарунком. А для нашої компанії – символом незламності!

Пригадайте 24 лютого – що відбувалося в той день у ваших аптеках?

Події того дня посіяли страх і паніку у співробітників, та попри це вранці 24 лютого всі аптеки працювали. Я заспокоювала колег, як могла. Пояснювала, що ми маємо навчитися жити та працювати в тих умовах, які нас наздогнали. Нагадувала, що ми маємо бути на робочих місцях. Більшість дослухалася. Виїхали всього кілька людей. Інші працювали і працюють до сьогодні.

А хто підтримував вас?

Особисто для мене великою моральною підтримкою стала згуртованість усіх кураторів на чолі з нашим керівником Оленою Сергіївною Казекою. З першого дня війни і дотепер вона щодня на зв'язку. У найстрашніший період вона щовечора дякувала за працю і терпіння. Ці слова, які говорила людина під обстрілами в Харкові, надихали знову виходити на роботу і викладатися по максимуму. Ми мали бути достойними свого керівника!

Які проблеми виникли в регіоні з постачанням товару? Чи швидко їх вирішили і за рахунок чого?

Оскільки наша компанія і основний склад знаходяться в Харкові, у перший місяць війни виникли труднощі з постачанням ПДВ-товару. Дитяче харчування, предмети догляду, засоби щоденної гігієни потрапили у дефектуру. Це дуже важлива частина асортименту, тому керівництво оперативно змінило логістичні ланцюжки: були організовані прямі поставки товару від постачальника безпосередньо в аптеку. Дуже швидко наші полиці заповнилися! Відвідувачі були приємно здивовані, адже у наших конкурентів дефіцит був присутній досить довго.

У Дніпропетровський регіон приїхало багато переселенців, серед них чимало фармацевтів. Ви берете їх на роботу?

Беремо, але перевагу надаємо колегам з нашої компанії. Наша мета – допомогти з роботою саме нашим співробітникам. Для нас важливо підтримувати всіх, хто опинився в складній життєвій ситуації через війну. Таким чином ми доводимо всім нашим працівникам, що компанія про них піклується і ніколи не кине напризволяще. Це чудовий стимул і найефективніші ліки від паніки, адже кожен примірює ситуацію на себе.

Які плани на майбутнє?

Плани у нас грандіозні – відкриватимемо аптеки і у Дніпрі, і в області. Зараз готуємо до відкриття «Аптеку оптових ц..» Дніпро 38.

У регіоні дуже багато не зайнятих нами місць. Це треба якнайшвидше виправити. Кадрів у нас вистачає, потенціальних покупців теж, отже, вперед!

Дата створення: 07.07.2022                Дата оновлення: 02.01.2023

Промокод скопійовано!
Завантаження