Я знайшла новий формат своєї улюбленої професії
Часи, коли ми усе життя торували кар'єрний шлях в одному напрямку, схоже, йдуть у минуле. Футурологи передбачають, що люди змінюватимуть фах кожні 7-10 років. Такі вимоги диктує нам сучасний світ, який стрімко змінюється.
Менеджер з персоналу Ольга Кухтіна, яка зараз в нашій компанії займається пошуком та підбором кадрів, теж свого часу обрала для себе фармацію. Думала – на все життя! Вступила у 2003 році до Національного фармацевтичного університету і ще студенткою прийшла за перший стіл в аптеку невеличкої мережі Магнолія. Напрацювала там певний досвід і за традицією стала завідувачкою аптеки, але вже в мережі Прана-Фарм. За п'ять років завідування чого тільки не доводилося робити, окрім суто організаційної роботи! Співбесіди, навчання та адаптація нових співробітників мережі, допомога у відкритті нових та курування діючих аптек… Так завідувачка аптеки «виросла» до куратора. Саме на цю посаду Ольга Сергіївна і прийшла у 2019 році до нашої компанії. Але довго на ній не всиділа.
Причина одна: бажання розвиватися. Я не можу сказати, що поміняла фармацію на HR, скоріше, поєднала ці дві улюблених справи. І мені здається, що саме завдяки такій колаборації я зможу принести фармації більше користі, адже всі знають, що кадри – одна з больових точок галузі. Наша компанія постійно росте, відкриваються нові аптеки, тому потрібно задовольняти кадровий «голод», і робити це на високому професійному рівні.
Підбираю та проводжу оцінку персоналу для нових аптек і тих, що вже працюють, формую кадровий резерв та відповідаю за ротацію кадрів. Окрема зона уваги – адаптація нових співробітників, адже вимоги у нашої компанії високі та потрібно, щоб нові працівники вже з першого дня могли працювати на належному рівні.
За 1 рік роботи на моєму «рахунку» понад 500 співробітників.
Майбутній фармацевт має розуміти, що аптека – в першу чергу установа охорони здоров'я і, надаючи фармацевтичну допомогу населенню, виконує соціальну функцію. А по-друге, аптека – комерційна організація, мета якої отримання прибутку. Це дві сторони однієї медалі. Отже, фаховий фармацевт повинен забезпечити клієнта якісними лікарськими препаратами та при цьому, не порушуючи норм фармацевтичної етики, дати компанії можливість отримати прибуток. Хороший фахівець завжди орієнтований на результат, тому постійно удосконалює свої навички, зокрема, і вміння спілкуватися, адже це один з головних інструментів продажів. Доброзичливість і професійна грамотність – от два кити, на яких будується успішна кар'єра первостольника.
І ще один дуже важливий нюанс: кожна компанія має власні корпоративні стандарти, велика частина яких заснована на дотриманні чинного законодавства. Тому готовність їх дотримуватися – дуже важлива вимога до кандидата.
Висока здатність навчатися та пристосовуватися до нових обставин, проактивність та комунікативні навички. А те, що я знаю роботу і фармацевта, і завідувачки аптеки зсередини, дозволяє мені не тільки побудувати діалог з кандидатом, а й згодом, коли цей кандидат стане працівником компанії, налагодити з ним продуктивну адаптацію і навчання.
Стати професіоналом в HR. Мені ще потрібно багато чого опанувати, я навіть пішла знову навчатися – цього разу до Харківського політехнічного інституту, і незабаром отримаю диплом за фахом «Управління персоналом і економіка праці». Мене дуже цікавить напрямок мотивації персоналу, адже важливо не тільки знайти хорошого працівника, а й дати йому певні перспективи, щоб він не пішов з компанії, а будував тут своє майбутнє. От мені, приміром, пощастило – дозвіл спробувати себе на новому терені став для мене досить серйозним стимулом довести своєму роботодавцю, що я гідна наданої довіри. Я обов'язково її виправдаю!
Дата створення: 17.12.2021 Дата оновлення: 25.05.2022