Самовивіз з аптеки (збірний)
При замовленні товарів з наявності в аптеці, бронь підтверджується автоматично.
Як тільки замовлення буде заброньовано, Ви отримаєте повідомлення на телефон з номером замовлення. Для отримання замовлення назвіть його номер провізору в аптеці. Зверніть увагу на термін дії броні. При необхідності Ви можете продовжити бронь в своєму особистому кабінеті в розділі "Мої замовлення".
При замовленні товарів з доставкою в аптеку під замовлення, ми відправляємо запит на доставку постачальникам.
Якщо постачальник підтвердив доставку, Ви отримаєте повідомлення з підтвердженням і терміном поставки товарів в аптеку. По кожному товару із замовлення Вам надійде окреме повідомлення про те, що він доставлений. Назвіть провізору номер броні, отриманий в повідомленні (номер броні надходить по кожному з товарів окремим повідомленням і містить 6 цифр).
Якщо постачальник відхилив запит, Ви отримаєте відповідне повідомлення. В такому випадку ми рекомендуємо Вам повторити замовлення, вибравши інший спосіб його доставки. Швидко зібрати кошик замовлення (повторити замовлення) можна в особистому кабінеті клієнта у розділі "Мої замовлення".
УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!
{{docMaster.documentName}}
{{docVisa.documentName}}