Служба безпеки захищає інтереси кожного співробітника компанії
Цей підрозділ не любить зайвої уваги. Однак героїв, які опікуються благополуччям компанії, а отже – і кожного з нас, треба знати та шанувати, тому ми вирішили розпитати очільника служби безпеки Сергія Сухарєва про трудові будні наших захисників.
Головним завданням служби безпеки є захист співробітників та майна компанії від матеріальних збитків, втрат немайнового характеру або інших негативних явищ, заподіяних діями або бездіяльністю як самих співробітників, так і третіх осіб.
Я за фахом – економіст-міжнародник, тому поясню це «економічною» мовою. У кожної компанії є свої закони, які створені для того, щоб захищати добробут і репутацію компанії, отже – і її працівників. Їх можна називати корпоративними стандартами чи внутрішніми правилами, але для кожного з нас вони мають силу закону. І коли ці закони хтось порушує умисно або через збіг певних обставин, то постраждати може кожен з нас, в першу чергу фінансово. Тому наше головне завдання – запобігати таким ризикам.
Існує стереотип, що співробітниками служби безпеки зазвичай стають колишні працівники правоохоронних органів. Це не зовсім так. Більшість моїх колег дійсно мають юридичну освіту, але є у нашій команді й ті, хто закінчив технічний або економічний виш. Таке розмаїття фахів допомагає оцінювати ситуацію з різних точок зору. Лише тоді висновки будуть правильними та об'єктивними. У нас командна робота, отже рішення завжди приймаються колегіально.
Я вважаю, що спеціальність, яку вивчав, є лише базисом, а от якою буде надбудова, залежить від бажання опановувати нову інформацію та здатності швидко навчатися.
Набагато важливіше розуміти технологію, за якою працюють бізнес-процеси в компанії, мати навички впевненого користувача спеціальних комп’ютерних програм та знання людської психології. Ми всі щодня стикаємося з новими задачами і набуваємо досвід разом в процесі роботи. Приміром, наш колектив нещодавно поповнився двома новими співробітниками. І вони вже працюють з повним навантаженням і цілком успішно.
Процес адаптації в нашій службі проходить не стільки теоретично, хоча певні базові знання обов'язково надаються, скільки на практиці. Такий підхід обумовлений специфікою роботи. Новий співробітник певний час виконує обов’язки колег з інших відділів, роботу яких йому найближчим часом доведеться не тільки контролювати, але і вдосконалювати. Це не тільки прискорює адаптацію, а й допомагає подивитися на бізнес-процеси зсередини.
Коли фахівець будь-якого відділу дає пояснення, чому в його роботі трапляються помилки або невиконання певної частки функціональних обов’язків, то ми обов'язково розглядаємо не тільки усі обставини, але й пропозиції з вдосконалення процесів. Адже безпосередній виконавець може запропонувати дійсно корисну ідею. Якщо вона буде визнана влучною та запроваджена, то це і йому допоможе в роботі у майбутньому, і компанія від цього виграє. Такі ініціативи дуже вітаються.
Найчастіше ми співпрацюємо з відділами контролю виконавчої дисципліни, бізнес-процесів та охорони праці. Оскільки у нас спільна мета – вдосконалення процесів та підвищення продуктивності роботи кожного працівника в компанії, то нам легко порозумітися в робочих питаннях.
Робота з регіонами проводиться дистанційно. Ми доступні для співробітників аптек, кураторів або будь-кого цілодобово в телефонному режимі, тому відрядження в нас трапляються не часто. До того ж карантинні заходи внесли свої корективи, тому зараз перевага віддається онлайн-зустрічам.
Головною місією нашого підрозділу я вважаю вирішення всіх перелічених питань. Адже тільки такий комплексний підхід допоможе нашій компанії зростати, а кожному працівнику дасть впевненість в завтрашньому дні.
Дата створення: 20.12.2021 Дата оновлення: 17.02.2022