Сергій Сухарєв

Очільник служби безпеки
Сергій Сухарєв

Служба безпеки захищає інтереси кожного співробітника компанії

Цей підрозділ не любить зайвої уваги. Однак героїв, які опікуються благополуччям компанії, а отже – і кожного з нас, треба знати та шанувати, тому ми вирішили розпитати очільника служби безпеки Сергія Сухарєва про трудові будні наших захисників.

Чим займається служба безпеки в компанії?

Головним завданням служби безпеки є захист співробітників та майна компанії від матеріальних збитків, втрат немайнового характеру або інших негативних явищ, заподіяних діями або бездіяльністю як самих співробітників, так і третіх осіб.

Наче кодекс читаєте! Ви юрист і до цього працювали в правоохоронних органах?

Я за фахом – економіст-міжнародник, тому поясню це «економічною» мовою. У кожної компанії є свої закони, які створені для того, щоб захищати добробут і репутацію компанії, отже – і її працівників. Їх можна називати корпоративними стандартами чи внутрішніми правилами, але для кожного з нас вони мають силу закону. І коли ці закони хтось порушує умисно або через збіг певних обставин, то постраждати може кожен з нас, в першу чергу фінансово. Тому наше головне завдання – запобігати таким ризикам.

Розкажіть про свою команду: хто який фах має та за які напрямки відповідає?

Існує стереотип, що співробітниками служби безпеки зазвичай стають колишні працівники правоохоронних органів. Це не зовсім так. Більшість моїх колег дійсно мають юридичну освіту, але є у нашій команді й ті, хто закінчив технічний або економічний виш. Таке розмаїття фахів допомагає оцінювати ситуацію з різних точок зору. Лише тоді висновки будуть правильними та об'єктивними. У нас командна робота, отже рішення завжди приймаються колегіально.

Я вважаю, що спеціальність, яку вивчав, є лише базисом, а от якою буде надбудова, залежить від бажання опановувати нову інформацію та здатності швидко навчатися.

Набагато важливіше розуміти технологію, за якою працюють бізнес-процеси в компанії, мати навички впевненого користувача спеціальних комп’ютерних програм та знання людської психології. Ми всі щодня стикаємося з новими задачами і набуваємо досвід разом в процесі роботи. Приміром, наш колектив нещодавно поповнився двома новими співробітниками. І вони вже працюють з повним навантаженням і цілком успішно.

А як відбувається адаптація нових працівників служби до роботи в нашій компанії?

Процес адаптації в нашій службі проходить не стільки теоретично, хоча певні базові знання обов'язково надаються, скільки на практиці. Такий підхід обумовлений специфікою роботи. Новий співробітник певний час виконує обов’язки колег з інших відділів, роботу яких йому найближчим часом доведеться не тільки контролювати, але і вдосконалювати. Це не тільки прискорює адаптацію, а й допомагає подивитися на бізнес-процеси зсередини.

Якщо працівнику компанії заважає виконувати свою роботу належним чином якась недосконалість певного процесу і він має ідею, як зробити його більш ефективним – ця пропозиція буде розглянута?

Коли фахівець будь-якого відділу дає пояснення, чому в його роботі трапляються помилки або невиконання певної частки функціональних обов’язків, то ми обов'язково розглядаємо не тільки усі обставини, але й пропозиції з вдосконалення процесів. Адже безпосередній виконавець може запропонувати дійсно корисну ідею. Якщо вона буде визнана влучною та запроваджена, то це і йому допоможе в роботі у майбутньому, і компанія від цього виграє. Такі ініціативи дуже вітаються.

З якими відділами найчастіше перетинаєтеся в роботі і як вибудовуєте стосунки?

Найчастіше ми співпрацюємо з відділами контролю виконавчої дисципліни, бізнес-процесів та охорони праці. Оскільки у нас спільна мета – вдосконалення процесів та підвищення продуктивності роботи кожного працівника в компанії, то нам легко порозумітися в робочих питаннях.

Як налагоджена робота з регіонами? Там є представники служби чи доводиться відряджати фахівців з Харкова?

Робота з регіонами проводиться дистанційно. Ми доступні для співробітників аптек, кураторів або будь-кого цілодобово в телефонному режимі, тому відрядження в нас трапляються не часто. До того ж карантинні заходи внесли свої корективи, тому зараз перевага віддається онлайн-зустрічам.

Що ви вважаєте головною місією вашого підрозділу в компанії: контроль, розвиток ініціатив чи захист інтересів працівників?

Головною місією нашого підрозділу я вважаю вирішення всіх перелічених питань. Адже тільки такий комплексний підхід допоможе нашій компанії зростати, а кожному працівнику дасть впевненість в завтрашньому дні.

Дата створення: 20.12.2021                   Дата оновлення: 17.02.2022

Промокод скопійовано!
Завантаження