Дмитро Горобець

Керівник відділу технічного супроводу відділу розвитку
Дмитро Горобець

Успіх приходить лише тоді, коли ви вкладаєте душу у свою справу

На підготовку нової аптеки до відкриття зазвичай виділяють дуже мало часу. А зробити треба не просто багато! Потрібно «з нуля» запустити торгову точку, яка з першого ж дня почне працювати за високими стандартами нашої компанії. Неможливе стає можливим, коли за роботу береться керівник відділу технічного супроводу відділу розвитку Дмитро Горобець.

Хто ви за фахом і чим мріяли займатися в житті?

За фахом я інженер телекомунікаційних систем зв'язку. Закінчив свого часу Харківський національний університет радіоелектроніки. Мріяв саме цим і займатися – налаштуванням телекомунікацій.

Але навряд чи планували пов'язати своє життя з аптечним бізнесом? Як потрапили до нашої компанії?

Тут працює керівником call-центру моя дружина, от вона і «заманила». У червні 2018 року я прийшов в нашу компанію на посаду фахівця з бізнес-процесів.

Що для вас було найскладнішим і хто допомагав адаптуватися в аптечній галузі? Чи довелося опановувати якісь нові знання?

Опановувати довелося все! Аптечна галузь була для мене terra incognita. Дуже вдячний колегам з мого відділу за допомогу. У той період я жив за законом: «Вчитись, вчитись і ще раз вчитись!» Всі знання для мене були новими. Особливо правила ліцензування аптек.

Чим саме займаєтеся зараз?

Зараз я відповідаю за те, щоб аптека відкрилась у вказаний термін та нашим колегам було зручно працювати з першого ж дня. Тобто, щоб вчасно та якісно був зроблений ремонт, виготовлені та встановлені меблі, одразу запрацювала реклама, ну, і зрозуміло, телекомунікації. Адже аптека не може обслуговувати клієнтів, коли наші програми, приміром, касова програма Фронт-офіс, не функціонуватиме належним чином. Жодних перебоїв не повинно бути вже на момент відкриття аптечного закладу.

Берете участь безпосередньо чи делегуєте повноваження колегам?

Безпосередня участь у відкритті нових торгових точок якраз і є моєю роботою. Якщо не фізично, то онлайн завжди намагаюсь бути в курсі всіх етапів підготовчого процесу: вношу корективи, контролюю співпрацю з іншими відділами, які теж задіяні у підготовці аптеки до відкриття та відповідають за доставку товару, встановлення реклами, а також різні господарські та адміністративні заходи.

Ви керуєте багатьма процесами – хто вам у цьому допомагає?

З рекламою та плануванням приміщень допомагає Олена Непийвода з відділу дизайну. Зі стратегічним плануванням – Вікторія Пилипенко з відділу розвитку, а поточні питання вирішуємо разом з Катериною Василик. Дуже пишаюсь, що доля звела мене саме з цими людьми і я маю честь з ними працювати.

В нашій компанії грамотно налаштовані усі процеси: не виникає жодних проблем, коли потрібно залучити для виконання спільної задачі будь-які підрозділи. Приємно, що відділи, з котрими ми перетинаємося в роботі, завжди готові допомагати, коли в цьому виникає необхідність.

В чому, на вашу думку, головний секрет професійного успіху – знання, якісь певні риси характеру, вміння налагоджувати стосунки з людьми?

Варто любити та жити тим, чим займаєшся. Тоді все складеться. І головне – команда! Без команди не буде результату!

Дата створення: 02.02.2022                   Дата відновлення: 17.02.2022

Промокод скопійовано!
Завантаження