Українці дедалі частіше шукають “Аптеку 9-1-1” у Google — мережа увійшла до трійки лідерів серед аптечних брендів за рівнем впізнаваності та зацікавленості споживачів.
Маркетингова агенція Promodo провела масштабне дослідження пошукової активності українців у 2025 році, результати якого опублікував Forbes Україна.
Згідно з даними, «Аптека 9-1-1» обійняла найвищу позицію серед фармацевтичних мереж у сегменті «Аптеки». Далі йдуть «АНЦ» та «Аптека Бажаємо Здоров’я», “Доброго дня”, “Подорожник”.
Варто зазначити, що саме на аптечний сектор припадає майже 70% усіх брендових пошукових запитів.
За інформацією Promodo, категорії “Аптеки” та “Косметика” мають найбільший обсяг брендового трафіку у 2025 році серед п’яти ключових ритейл-сегментів, які досліджувала компанія. У рейтингу також відзначені бренди «Будинок Іграшок», Eva, Makeup, MasterZoo та Adidas — лідери у своїх галузях.
Метрика Share of Brand Search, на яку спиралися аналітики, демонструє рівень зацікавленості брендом у порівнянні з конкурентами. Вона відображає не лише впізнаваність, а й готовність споживачів здійснити покупку.
За результатами чергового дослідження Promodo, понад 90% українців користуються інтернетом, однак лише 15–20% здійснюють покупки онлайн. Саме тому високий рівень пошукового інтересу до бренду є ключовим показником довіри та впізнаваності на ринку.
УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!
{{docMaster.documentName}}
{{docVisa.documentName}}