Краще інноваційне рішення у клієнтському досвіді

Сервіс "Телемедицина" отримав нагороду "Краще інноваційне рішення у клієнтському досвіді"

Аптека 9-1-1 — бронзовий призер Ukrainian CX Excellence 2024

Аптека 9-1-1 посіла третє місце в номінації "Краще інноваційне рішення у клієнтському досвіді" на престижній Всеукраїнській Премії Ukrainian CX Excellence (UCXE). У цій номінації змагалися за першість 10 достойних конкурентів – провідних українських компаній різних галузей. Нагороду отримано за популярний серед користувачів проєкт – Сервіс для надання лікарських консультацій в онлайн-форматі "Телемедицина".

Премія UCXE відзначає компанії, які впроваджують інновації для покращення обслуговування клієнтів. 55 брендів взяли участь у 16 номінаціях, надавши 93 конкурсних есе. Нагорода в такій престижній премії є експертним визнанням досягнутих результатів та прагнення Аптеки 9-1-1 постійно покращувати якість обслуговування та впроваджувати новітні технології для зручності українців.

Сервіс "Телемедицина" дозволяє отримувати онлайн-консультації кваліфікованих лікарів у зручному форматі: в чаті, по телефону та відео – практично, не виходячи з дому. Це робить можливим запис до лікаря 24/7 і дозволяє отримати консультацію сімейного лікаря або педіатра протягом 2 годин або в зручний час. Це суттєво спрощує доступ до медичних послуг та демонструє клієнтоцентричний підхід компанії.

Нагорода UCXE є черговим визнанням досвіду Аптеки 9-1-1 щодо впровадження кращих практик клієнтського досвіду та підтвердженням репутації компанії як одного з лідерів галузі, орієнтованого на задоволення потреб українців у фармацевтичній та медичній галузях.

Промокод скопійовано!
Завантаження