Дисконтна картка

Активація дисконтної картки для постійних клієнтів Аптечних закладів-партнерів

Накопичувальна дисконтна програма реалізується виключно нашими Аптечними закладами-партнерами. Дана програма доступна для покупців, які придбали дисконтну картку в будь-якому Аптечному закладі-партнері.

Оновлені Умови Програми Лояльності «Аптека 9-1-1»

1. Нарахування бонусів

1.1. Базові умови

За кожну покупку в аптеках «Аптека 9-1-1» та аптеках-партнерах, на сайті apteka911.ua та в ботах 9-1-1 заресстрованим учасникам програми лояльності нараховуються бонуси:

  • 1% бонусів — на товари, що відпускаються за рецептом (Rx).
  • 1% бонусів — на товари, що відпускаються без рецепта (OTC).
  • 5% бонусів — на товари власних торгових марок та УBTM.

1 бонус = 1 гривня умовної бонусної вартості, яку можна використати при оплаті.

1.2. Замовлення через зовнішні прайс-агрегатори

При бронюванні товарів на зовнішніх сервісах (наприклад, tabIetki.ua, Liki24.com, medbrowse.com.ua) та подальшій оплаті броні в аптеках «Аптека 9-1-1» або аптеках-партнерах, Учаснику нараховується:

  • 1% бонусів від суми чеку, за умови, що при оплаті була пред'явлена картка лояльності або номер телефону, прив'язаний до програми лояльності 9-1-1.

1.3. На які товари бонуси не нараховуються

Бонуси не нараховуються на:

  • товари з державним регулюванням цін: перелік ТОП-100 ліків та інші товари з фіксованою державною ціною; Переглянути перелік товарів з державним регулюванням цін можна за посиланням https://moz.gov.ua/uk/liki-cini-na-yaki-budut-znizheni та https://moz.gov.ua/uk/inshi-liki-cini-na-yaki-budut-znizheni;
  • товари, придбані в рамках державних та соціальних програм підтримки пацієнтів, зокрема: «Доступні ліки», «Терапія плюс» (AstraZeneca), «Медікард», «Разом» (Abbott), «Захистіть судини — збережіть серце» (KRKA), «Заради життя» (Pfizer) та інші;
  • акційні товари, щодо яких діють спеціальні знижки або промо-умови.

2. Списання бонусів

2.1. Загальне правило списання

Учасник може оплатити бонусами до 20% вартості чеку.

Сума оплати бонусами не може перевищувати 20% від фактичної вартості товарів у замовленні.

2.2. 100% оплата бонусами (спеціальний список)

На окремі товари, визначені Мережею, діє можливість:

  • 100% оплати бонусами (товар продається за символічну ціну 1 грн при списанні необхідної кількості бонусів).

Актуальний перелік товарів, доступних для повної оплати бонусами, розміщується за посиланням:

https://help.apteka911.com.ua/products_full_bonus

Перелік може оновлюватися щомісяця — кожного 1 числа місяця.

2.3. Бонуси не списуються на товари, що відпускаються за рецептом (RX).

3. Інші умови

3.1. Бонуси нараховуються до 3 робочих днів після покупки.

3.2. У разі повернення товару або скасування замовлення, раніше нараховані бонуси можуть бути сторновані.

3.3. Використання бонусів відбувається відповідно до чинних правил програми лояльності, опублікованих на офіційних pecypcax «Аптека 9-1-1» за посиланням https://apteka911 ua/ua/aktivatsiya- kartyi-postoyannogo-klienta.

3.4. Мережа аптек 9-1-1 залишає за собою право змінювати умови програми, переліки товарів та правила нарахування/списання бонусів з попереднім інформуванням Учасників шляхом публікації оновлених правил на сайті apteka911.ua.

Як працює накопичувальна електронна дисконтна програма аптечних закладів-партнерів?

Оформити електронну дисконтну картку та ознайомитися з умовами її використання ви можете у наших ботах:

Viber Telegram

Який термін дії накопичувальної дисконтної програми в аптечних закладах-партнерах?

Програма діє необмежений час і може бути припинена тільки аптечним закладом-партнером. У цьому випадку учасники будуть повідомлені за 3 (три) місяці до її завершення. Повідомлення про припинення програми буде розміщено на сайті Електронної медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1, або учасники будуть сповіщені іншим способом, встановленим аптечним закладом-партнером.

Де діють накопичувальні дисконтні картки аптечних закладів-партнерів?

Накопичувальні дисконтні картки діють у всіх точках продажу - аптечних закладах, які є партнерами медичної інформаційної системи Аптека 9-1-1.

Що таке накопичувальна дисконтна картка?

Накопичувальна дисконтна картка (дисконтна картка) - це підтвердження участі в програмі лояльності. За допомогою неї можна накопичувати бонуси від покупок, розраховуватися ними і користуватися бонусним рахунком.

Щоб використовувати повний функціонал дисконтної картки, необхідно зареєструвати її на сайті apteka911.ua, заповнивши всі обов'язкові поля при реєстрації.

Що таке накопичення або накопичені бонуси?

Накопичення або накопичені бонуси - це винагорода за здійснені покупки в аптечних закладах-партнерах.

Як отримати накопичувальну дисконтну картку аптечного закладу-партнера?

Щоб приєднатися до накопичувальної дисконтної програми, необхідно придбати дисконтну картку в будь-якій аптеці наших партнерів.

Вартість реєстрації дисконтної картки становитиме 20 гривень (двадцять гривень).

Який термін дії дисконтної картки?

Дисконтна картка має необмежений термін дії. При відсутності будь-яких операцій з використанням накопичувальної дисконтної картки протягом 6 (шести) місяців вона може бути заблокована.

Як активувати накопичувальну дисконтну картку?

Активувати накопичувальну дисконтну картку можна в будь-якому аптечному закладі-партнері. Активація дисконтної картки відбувається автоматично після її придбання.

Для отримання додаткових бонусів і переваг необхідно самостійно зареєструвати картку на сайті apteka911.ua.

Що таке «особистий кабінет» і для чого він потрібен?

Особистий кабінет - це спеціальний розділ сайту, доступний тільки для учасників дисконтної програми лояльності наших аптечних закладів-партнерів. У своєму особистому кабінеті учасник дисконтної програми може отримувати персональні пропозиції та інформацію про стан свого бонусного рахунку.

Чи можна самостійно змінити дані внесені в моїй анкеті?

Змінювати свої анкетні дані можна, зателефонувавши на гарячу лінію (0-800-500-488) для зв'язку з адміністратором програми.

Чи захищені мої особисті дані?

Так, всі дані захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

Що таке номер картки?

Це порядковий номер, який нанесений на дисконтну картку під штрих-кодом, він обов'язковий при реєстрації на сайті apteka911.ua.

Коли активується дисконтна картка?

Дисконтна картка буде активована автоматично після закриття чека.

Як отримати більше накопичень на картку?

Здійснюючи покупки в наших аптечних закладах-партнерах, у вас є можливість отримати максимальний накопичувальний відсоток - 5%.

  • На товари, що відпускаються за рецептом (група Rx) нараховується 1% бонусів від загальної суми покупки таких товарів в чеку;
  • На товари, що відпускаються без рецепта (група OTC) нараховується 1% бонусів від загальної суми покупки таких товарів в чеку;
  • На товари власних торгових марок нараховується 5% бонусів від загальної суми покупки таких товарів в чеку;

Як дізнатися, скільки накопичених бонусів на моїй дисконтній картці?

Після активації фізичної дисконтної картки можна стежити за кількістю своїх накопичених бонусів на сайті в особистому кабінеті. Ця інформація також переважно відображається на чеках аптечних закладів-партнерів. Перевірити бонуси є можливість в наших ботах Viber, Telegram «Управління картами», а також можна запитати про кількість своїх накопичених бонусів у оператора за телефоном гарячої лінії (0-800-500-488).

Як розраховуватися накопиченими бонусами?

Щоб розрахуватися накопиченими бонусами за покупки в аптечних закладах-партерах, необхідно надати фармацевту аптеки накопичувальну дисконтну картку або сказати номер телефону, на який зареєстрована ваша картка.

Чи можуть накопичені бонуси анулюватись?

Так. Накопичення згорають, якщо картою не користувалися більше 90 днів.

Якщо не нарахували або неправильно списали накопичені бонуси?

При виникненні питань щодо неправильного нарахування або списання накопичених бонусів за дисконтною карткою, необхідна обов'язкова наявність чека, в якому була зафіксована транзакція. При відсутності чека претензії не приймаються.

Повернення накопичень при поверненні товару.

При поверненні товару, який придбаний за рахунок накопичених бонусів, списані при цьому бонуси повертаються на бонусний рахунок учасника.

При поверненні товару, який частково оплачений готівкою, а частково за рахунок надання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичені бонуси, частина суми покупки повертається учаснику готівкою, а решта у вигляді накопичень повертається на бонусний рахунок. У разі виникнення питань звернутися за телефоном 0800-500-488.

Що таке бонусний рахунок накопичувальної дисконтної картки аптечних закладів-партнерів?

Бонусний рахунок - це рахунок, який надає накопичувальна дисконтна програма для здійснення бонусних операцій, пов'язаних з покупками в аптечних закладах-партнерах. Бонусним рахунком можна користуватися тільки в аптечних закладах наших партнерів.

Бонусний рахунок ведеться в гривнях.

Учасник накопичувальної дисконтної програми може зараховувати кошти на бонусний рахунок, а також перераховувати решту з чека на картку.

Вносити кошти на бонусний рахунок картки можна тільки через касу відповідного аптечного закладу-партнера.

Скільки дисконтних карток може отримати одна людина?

Одна людина може зареєструвати на себе тільки одну накопичувальну дисконтну картку.

На один номер мобільного телефону можна зареєструвати тільки одну накопичувальну дисконтну картку.

Чи можна подарувати дисконтну картку?

Ні. Щоб отримати дисконтну картку, особа повинна звернутися до відповідного аптечного закладу-партнера і зареєструвати власну дисконтну картку.

Чи можна перереєструвати дисконтну картку на іншу людину?

Ні.

Коли бонуси стають доступними для розрахунків після поповнення дисконтної картки на касі?

Бонуси стають доступними для розрахунків на наступний день після поповнення дисконтної картки.

Як поповнити бонусний рахунок дисконтної картки?

Щоб поповнити бонусний рахунок дисконтної картки, необхідно на будь-якій касі озвучити фармацевту суму поповнення і надати дисконтну картку. Після цього касир вносить суму бажаного поповнення. Дана операція може проводитися як за готівковий розрахунок, так і за безготівковий. По завершенню операції поповнення фармацевт зобов'язаний видати покупцеві чек, в якому буде відображена операція. Сума поповнення, яка вноситься на бонусний рахунок, з'являється на балансі дисконтної картки на наступну добу після поповнення.

Що робити, якщо дисконтна картка заблокована?

У разі, якщо дисконтну картку заблокували, необхідно зателефонувати за телефоном гарячої лінії: 0-800-500-488 (всі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України є безкоштовними) і дізнатися причину, а також уточнити дії по її відновленню.

Що робити при втраті дисконтної картки?

Якщо дисконтна картка загублена або пошкоджена, необхідно негайно зателефонувати за телефоном гарячої лінії (0-800-500-488) і заблокувати її. Дисконтна картка буде заблокована миттєво, а всі накопичення і бонуси залишаться захищеними від використання сторонніми особами.

Щоб відновити дисконтну картку слід придбати нову дисконтну картку на загальних умовах вступу в програму лояльності за 20 грн. (двадцять гривень) з урахуванням ПДВ в кожному чеку. Після чого касир аптечного закладу-партнера зв'яжеться з співробітником дисконтного відділу і особисті дані власника втраченої картки будуть перенесені на нову. Або можна звернутися самостійно за номером гарячої лінії в контактний центр (0-800-500-488) і разом з оператором перенести дані загубленої/пошкодженої дисконтної картки на нову. Після проведення операції всі накопичені бонуси і історія операцій по загубленій/пошкодженій картці будуть перенесені на нову.

Як відмовитися від розсилки?

Щоб відмовитися від SMS і E-mail розсилки накопичувальної дисконтної програми, потрібно зателефонувати за телефоном гарячої лінії або зазначити відповідне поле в особистому кабінеті на сайті apteka911.ua.

УВАГА! Ціни актуальні лише в разі оформлення замовлення в електронній медичній інформаційній системі Аптека 9-1-1. Ціни на товари в разі купівлі безпосередньо в аптечних закладах-партнерах можуть відрізнятися від тих, що зазначені на сайті!

Завантаження
Промокод скопійовано!