Телемедицина від Аптека 9-1-1: коли лікар приходить у ваш дім онлайн

25 сентября 2025

Телемедицина від Аптека 9-1-1: коли лікар приходить у ваш дім онлайн

Від сезонних застуд до електронних рецептів: лікарі «Телемедицини» консультують пацієнтів онлайн, допомагають обрати лікування і навіть супроводжують у складних випадках. Як усе працює і чому це може стати реальним порятунком для українців — розповідає директорка Медичного центру “УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕЛЕМЕДИЦИНИ” Ірина Турумкулова.

Доступно для кожного

Сервіс онлайн-консультацій працює просто: пацієнт залишає заявку на медичній інформаційній системі apteka911.ua та обирає зручний формат телеконсультації — телефонний дзвінок, чат у Viber чи Telegram або ж відеозв’язок. 

«До нас може звернутися будь-хто: і українці в Україні, і ті, хто зараз за кордоном. Навіть іноземці, які перебувають тут. Достатньо лише номера телефону», — пояснила Ірина Турумкулова.

Хто консультує?

До команди входять сімейні лікарі, терапевт, педіатр і дерматовенеролог. Це дозволяє охоплювати широкий спектр звернень — від гострих застудних захворювань до дерматологічних проблем.

З чим звертаються найчастіше?

Найчастіше пацієнти звертаються через сезонні захворювання. Лікарі радять не зволікати та консультуватися вже з перших симптомів.

Популярним напрямом є також отримання е-рецептів за програмою «Доступні ліки» — насамперед для людей із серцево-судинними захворюваннями. Часто просять допомогти з проблемами шлунково-кишкового тракту, опорно-рухового апарату, шкіри.

За потреби лікар може попросити фото чи результати аналізів, щоб надати більш точні рекомендації, або ж скерувати на очний огляд.

Важливі поради для пацієнтів

За словами Ірини Турумкулової, найбільша помилка пацієнтів під час онлайн консультацій — пасивність. 

«Лікарю потрібно зібрати повний анамнез, тому важливо чесно та детально відповідати на запитання, надавати фото та документи, якщо вони є. Інакше консультація не буде настільки ефективною. Звісно, допомога буде надана: лікар розпише рекомендації, відповідно до даних. Та все ж варто активно залучатися до розмови з лікарем», — зазначила директорка Медичного центру “УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕЛЕМЕДИЦИНИ”.

Швидко та конфіденційно

Сервіс працює щодня з 7:00 до 24:00. У чаті лікар відповідає практично миттєво, а відеоконсультацію зазвичай можна отримати вже за годину після заявки. Вся інформація зберігається лише в особистому електронному кабінеті пацієнта.

Допомога там, де її найбільше потребують

Особливу роль онлайн-консультації відіграють для жителів прифронтових територій і людей з обмеженою можливістю відвідувати лікарню. 

«Пріоритет телемедицини - для людей, які проживають досить далеко від медичного закладу. Або ж є обмеження пересування за станом здоров’я чи іншої причини. Такі пацієнти мають можливість отримати консультацію лікаря в будь-який час. Навіть у невідкладних випадках ми можемо зорієнтувати людину, як правильно діяти до приїзду швидкої. Це теж допомога», — наголосила Ірина Турумкулова.

У чому переваги Телемедицини на медичній інформаційній системі (МІС) apteka911.ua ?

  • звернутися можна без декларації та направлення;
  • лікарі відповідають швидко;
  • жодних прихованих платежів - послуга безоплатна;
  • консультації проводять висококваліфіковані фахівці – лікарі ліцензованого закладу охорони здоров'я;
  • сервіс працює з 2018 року та має високу довіру пацієнтів.

«Нам особливо приємно, коли пацієнти повертаються з подякою, бо отримали результат лікування — швидше одужали або змогли вчасно отримати ліки», — поділилася Ірина Турумкулова.

Онлайн-консультації — це сучасний і зручний інструмент турботи про здоров’я. І головне — безоплатний для кожного. 

«Краще звернутися до лікаря онлайн, ніж займатися самолікуванням. Адже навіть кілька простих порад від спеціаліста можуть вберегти від серйозних проблем», — підсумувала директорка Медичного центру “УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕЛЕМЕДИЦИНИ” Ірина Турумкулова.

***

Варто зазначити, що надання медичної допомоги із застосуванням телемедицини здійснюється зі збереженням медичної таємниці та конфіденційності, цілісності медичної інформації про стан здоров’я пацієнта, а також дотримуючись вимог Закону України «Про захист персональних даних», норм етики та деонтології надання медичної допомоги.

Також прийняти рішення про виписування рецепта за результатами дистанційної взаємодії з пацієнтом залишається виключно за лікарем. Усе залежить від об’єму інформації, яку медик отримує від особи: дані про поточний стан здоров’я та скарги, відомості первинної облікової медичної документації (до якої такий лікар має доступ) виключно у разі, якщо таке рішення не суперечитиме галузевим стандартам у сфері охорони здоров’я, затвердженим МОЗ. Виписування електронних рецептів на лікарські засоби здійснюється виключно за умови попереднього консультування та обстеження пацієнта медичним працівником.

Для довідки: 

ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕЛЕМЕДИЦИНИ» – це зареєстрований суб’єкт господарювання, ліцензіат відповідно до Переліку здобувачів ліцензій, за заявами яких прийнято рішення про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 31.08.2018 р. № 1581 «Про ліцензування медичної практики». Медична допомога надається закладом охорони здоров'я Медичним центром «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕЛЕМЕДИЦИНИ», що є відокремленим підрозділом ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ТЕЛЕМЕДИЦИНИ», із дотриманням вимог чинного законодавства України, включаючи наказ МОЗ від 19.10.2015 р. № 681 «Про затвердження нормативних документів щодо застосування телемедицини у сфері охорони здоров’я» та наказ МОЗ від 17.09.2022 р. № 1695 «Про затвердження Порядку надання медичної та/або реабілітаційної допомоги із застосуванням телемедицини на період дії воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях». 

ВНИМАНИЕ! Цены актуальны только при оформлении заказа в электронной медицинской информационной системе Аптека 9-1-1. Цены на товары при покупке непосредственно в аптечных заведениях-партнерах могут отличаться от указанных на сайте!

Загрузка
Промокод скопирован!